POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

1. Informații Colectate

1.1. Pentru a furniza servicii de asistență tehnică, vom colecta următoarele tipuri de informații de la clienți:

  • Nume, adresă de e-mail, număr de telefon și alte date de contact.
  • Informații referitoare la dispozitivele și echipamentele IT&C pentru care se solicită asistență.
  • Detalii despre cererile de asistență și problemele întâmpinate.

1.2. Informațiile colectate vor fi utilizate doar în scopul furnizării asistenței tehnice și îmbunătățirii serviciilor noastre.

2. Confidențialitate și Securitate

2.1. Ne angajăm să păstrăm confidențialitatea informațiilor clienților și să nu le dezvăluim către terți, cu excepția cazurilor în care acest lucru este necesar pentru furnizarea serviciilor sau în conformitate cu legile în vigoare.

2.2. Vom lua măsuri adecvate pentru a proteja informațiile clienților de accesul neautorizat sau utilizarea abuzivă.

3. Utilizarea Cookie-urilor

3.1. Utilizăm cookie-uri pentru a personaliza și îmbunătăți experiența utilizatorilor noștri pe platforma de helpdesk.

3.2. Cookie-urile pot fi dezactivate prin setările browser-ului, dar acest lucru poate afecta funcționalitatea sistemului de helpdesk.

4. Divulgare Către Terți

4.1. Informațiile clienților noștri nu vor fi vândute, închiriate sau transferate către terți în afara cazurilor în care este necesar pentru furnizarea serviciilor sau în conformitate cu legile în vigoare.

4.2. Vom putea dezvălui informații către furnizorii noștri de servicii care ne ajută în funcționarea platformei de helpdesk, dar aceștia vor fi obligați să păstreze confidențialitatea informațiilor.

5. Drepturile Utilizatorilor

5.1. Utilizatorii au dreptul să solicite accesul, modificarea sau ștergerea datelor lor personale din sistemul helpdesk prin contactarea companiei.